HTML

Pesti Gonzo

Eldé elképzelt történetei a városból basszusokkal, lányokkal, cinizmussal, álmokkal, rumokkal és cigikkel

Friss topikok

Linkblog

Pengetők, mint lányok

2010.05.26. 22:44 Eldé

A pengetők olyanok, mint a lányok, örökre sosem vesznek el. Néha nem találod egyiket, másikat, néha felbukkannak a régiek. Van, amelyiknek örülsz, van, amelyikről már lemondtál. Olyan is van, hogy éppen egy sincs, akkor veszel egy újat. És persze van, amit sajnálsz, hogy elvesztettél egy időre valahol egy zűrős éjszakán. A legtöbb gitárosnak viszont minimum két pengetője van. Egy lágyabb és egy keményebb. De mindig van egy olyan pengető, ami nélkül nem tudsz létezni.

 

 

 

 

Egysoros insert akarok lenni…

 

 

Sok ember hülye céljait hallgattam már végig. Olyanokat, amiket a mikrofon hallani akar. Ritkán hallok bátor célokat, olyan romantikusat, amivel azonosulni tudnék és kedvem van leírni. Mert nekem talán ez a célom, hogy jó embereket ismerjek, és jó mondatokat írjak le.

Sokszor csak költői cinizmussal tudom befogadni a sablonokat: ház fákkal, kocsi meg nő…

De ezzel a tavasszal sok újdonság jött az életembe, többek között a leginkább írásra kényszerítő célt is most hallottam: „egysoros insert akarok lenni…”ez még akkor is bátor, ha csak hat másodpercig van kint.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tiqrCPcEcqU

 

 

Négyen állunk egy női WC fülkében. Nem tudom hova rakni a bort, ami a kezemben van. Kitartom az ajtó fölött, egy műkörmös kéz elveszi. A magyar klubokban még nincsenek modern, öntisztító ülőkék. Félelem nélkül lehet rajta kihúzni a csíkot. Ahogy kilépünk az ajtón a sorban álló lányok a meglepetéstől anyázni se tudnak, hogy miattunk nem jutnak WC-re.

 

 

Amikor már annyira eleged van mindenből, hogy a szokásos sör helyett egy kólát rendelsz…

 

Instant buli, instant érzelmekkel. Egy féltől kezdek jó fej lenni. Felismerem még, hogy kivel jöttem, de már nem érdekel. Akikkel jöttem pedig nem tudják már eldönteni, kivel vagyok. Futósoron jönnek a gyümölcsös shotok, de a vodka szóda mindent visz. A lány azt mondja, nem tetszik neki a zene, közben mégis úgy jár a csípője mintha muszáj lenne. A második féltől elvesztem az eszem, és egy kicsit azt is, aki fontos lenne. Máshoz megyek hajnalban, mint akire gondolok. Féltem magam, önző vagyok.

 

 

Úgy ébredek fel, hogy még részeg vagyok, de már másnapos. Véraláfutás a nyakamon és a mellkasomon, rám kenődött szemfesték az arcomon. Úgy érzem magam, mintha egy ősi indiai szertartáson estem volna túl. Még a torkát is el tudnám most vágni.

 

 

Nem bírok írni. Mondanám, hogy hipochonder vagyok, de az, hogy két napja zsibbad a jobb kezem, az tény. Az, hogy attól az új cucctól van-e, amit manapság eki helyett tolnak, azt nem tudom. De nincs ezzel baj, semmivel sincs baj. Pulzál a Merlin a technótól, a lány odajön, azt mondja minden rendben lesz, kisüt a nap és boldogok leszünk…

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: instant pengető mdma

A bejegyzés trackback címe:

https://pestigonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr362034274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása