HTML

Pesti Gonzo

Eldé elképzelt történetei a városból basszusokkal, lányokkal, cinizmussal, álmokkal, rumokkal és cigikkel

Friss topikok

Linkblog

Tavaszi tekerés

2009.04.29. 13:45 Eldé

„Nincsen ekid vagy spurid…?” Gödör, Instant, Cha-cha-cha… „Szakszi háromért a kapualjban” Itt a tavasz, tekerem a bringát, meg a cigit, és keresem a legszebb pultoslányt.

 

Megjött a tavasz, én meg elmentem otthonról. Kifordulok a Rottenbillerből a Grand Hotel elé. A szokásos két kurva már dolgozik. Ildi, a szőke. Mindig ő kezdeményez. Tömören kérdi: Szex? Mondom: Kösz, nem. De Ildi aznap még nem volt fáradt, visszakérdezett: Miért nem? Erre én csak megrántottam a vállam, pedig már két hete nem dugtam.

 
 

"szerelmes vagyok minden nőbe"

 

 

Megjött a tavasz, én meg lementem a Gödörbe. Egy kis belvárosi Woodstock. Ahogy lépegetek le egyesével a lépcsőn, úgy látom meg az összes lányt, akikbe aznap bele tudnék szeretni. A szőke, a vörös, a pultos, a bolond….
 
(Ezúton kérdezném az olvasót, hogy a Gödörben szerinte ki a legszebb pultoslány. A vékony, fekete, hosszú hajú, fülbevalós? Az alacsony, piercinges? Vagy a nagy cicis, formás barna lány? Tibivel, a kultikus zenekarunk dobosával nem jutottunk döntésre)
 
De én mégis másra vagyok kíváncsi. Amíg várok a pultnál, felhívom a Nőt.
 
 - Anya, kivel beszélsz?
 - Egy fiúval.
 - Szerelmes vagy belé?
 - ….
 
Letettem a telefont, inkább ittam egy fröccsöt. Száraz, fehér hosszú lépés. Megjön a bakonyi srác, levették a gipszét a lábáról, de ennek mégsem örül. Amíg otthon feküdt, mindennap dugott. Sok az ápolni vágyó, kedves lány ismerőse. Gondoltam ezért nekem is érdemes eltörni a lábam. Néztem még egy ideig Zagar metszően szép csaját, de aztán megláttam Művésznőt, ahogy feldolgozhatatlan számú széplánnyal üldögél. Ismerem őket, nem fognak sokáig üldögélni. Velük mindig történik valami funky. Hozzájuk csapódtam.
A következő pillanatban már a cha-cha-cha-ban táncolok, egy édes lány fenekével a kezeim közt. Jobban csókol, mint amennyire részeg. Tetszik.
Reggel nehezen, de azt mondom neki, menjen haza. Bár nem szerelmes, de hűséges…
 
 

Laza záróizmok

 
Hétköznap más lányok buliznak, mint hétvégén. Kényelmesen lebringázok az Instantba, gondoltam iszok egy sört. Megyek le a pincébe, és közben már megcsap a Rush illata. Észre sem veszem és bólogatok a tech-housra, közben nézem a hétköznapi drogosokat.
 
Egy feltűnő, szilikon cicis lány jön oda hozzám.
-         Nincsen ekid, vagy spurid, mert itt mindenki csak iszik, meg smoke-ol.
-         Hát én is. – válaszolom röviden, közben pedig nézem ahogy ugrál és mellei meg sem mozdulnak.
Barátnőjével együtt folyamatosan az üvegcséből lélegzik be az illatos hígítót. Eszembe jut Zacher doktor bulvár okoskodása, hogy ez a cucc mennyire ellazítja a záróizmokat. De a lányok szerintem arra nem is gondolnak, hogy este milyen jól bírnák seggbe.
 
 

Szakszi kapualjban

 
Meguntam, elvesztettem a kontrollt, tolom haza a bringát. Még van annyi veszély érzetem, hogy ne üljek rá fel. A Wesselényin megyek haza. A non stop előtt a lány odaszól: akarsz dugni? Mondom: csak háromezrem maradt. Akkor leszoplak, válaszolja rezzenéstelen arccal, és már visz is egy kapualjba. Wesselényi 40, szép, restaurált ház. A cigánylány fejből tudja a kapu kódot. Nem ám valami düledező házba viszi ő az ügyfeleket. Épp van egy kis félreeső rész. Falnak támaszkodok, és már le is hajol. Telefonját kiteszi a mellettünk lévő kukára. Éppen megkeményedek a szájában, amikor csöng a mobil. Sanyi, a strici az.
 
-         Hol vagy? Nem látlak.
-         Szakszi háromért a kapualjban.
-         Oké, siess.
 
 
 
 
Ő siessen, vagy ez nekem szólt? Persze én se akartam túl sokat ott időzni. Nyelt egyet, és már ott sem volt. Én kicsit komásan keresgéltem a kapcsolót, ami kinyitja az ajtót. Volt kedvem még sétálni. Kimentem a körútra, haza a Rákóczin. Ildi a hotel előtt áll, egyedül. Látszik az arcán a napi 3-4 kuncsaft. Már nem is kérdez semmit, és én sem tudnék vele mit kezdeni. Adok neki egy cigit, erőltetetten rámosolygok és megyek tovább. Előveszem a kulcsom, de épp nyílik az ajtó. Már reggel van, Liza néni megy kutyát sétáltatni. Motyogok valami „csókolom” félét. Megvetően rám néz.
- Gyere Bundi, menjünk….
 
 
 

 

19 komment

Címkék: gödör szilikon fröccs kurva instant rush

A bejegyzés trackback címe:

https://pestigonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr901093489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cagatha 2009.05.01. 11:33:09

van benne valami Ízi, tényleg szánalmas

tibbah (törölt) 2009.05.01. 15:14:33

Lapat Dániel már rég elkopott a farmer,
az utcasarkon van az egyetlen partner,
mert aki megismer téged,
az pár héten belül levágja, hogy az érdek
dominál, nem barátság, amit te annak nevezel,
a laza kapcsolatot téveszted össze a szeretettel,
a párkányt erezd el
vagy a kezedre lépek
és úgy zuhansz a mélybe te féreg.

Eldé 2009.05.01. 15:33:50

@tibbah:

húú, micsoda költői sértegetés:) álruhába bújt gecizés, vagy figyelmeztető jó tanács? fontos a személyed?

tibbah (törölt) 2009.05.01. 15:59:12

Ez itt nem más, mint figyelmeztetés,
csak, hogy jegyezd meg azt, hogy nincs felejtés.
A személyem jelenleg nem fontos,
de még az lehet ha nem állsz le itt és most.
Szerintem nem lenne merszed találkozni se,
de ha mégis, megy érted vasárnap egy szentmise.

Mint utóirat, itt csak egy dolog van
Ha a tükörbe nézek, én nem hányom el magam.

Eldé 2009.05.01. 20:49:54

@tibbah: Gondolkodok, de nem jut eszembe olyan, akivel nem mernék találkozni. Olyan biztos van, akivel nem lenne kedvem. Amúgy én se hányom el magam, bár ha bele gondolok, ritkán nézek tükörbe:)

tibbah (törölt) 2009.05.01. 21:59:51

Ez valószínűleg azért történhet meg, mert nem is találkoztunk és te egyáltalán nem ismersz engem, csak én téged, nem számít honnan. Úgy hogy nem is kell gondolkoznod rajta. Csak szimplán szar ez a blogbejegyzés és nagyon nem váltotta ki a tetszésemet.

Eldé 2009.05.02. 03:46:44

Megnyugtat, hogy egy tök ismeretlen ember von kérdőre, mert így hitele mit sem ér. Az pedig, hogy neked nem tetszik a bejegyzés, és hogy szar-e, ezek között semmi összefüggés nincs...

Ízi 2009.05.02. 09:49:43

@Eldé: Én azért elgondolkodnék azon, hogy egy olyan embernek a szemében mit érsz, akit te nem is ismersz ő viszont hallott rólad. Azokról meg ne is beszéljünk, akik ismernek és te is ismered őket...'köz'gáz és itt nem a jóöreg Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemre gondolok, aktualitás kedvéért bce

Eldé 2009.05.02. 10:35:51

@Ízi: Ízi, gondolkodj el helyettem légyszi, mert én nem fogok...

Ízi 2009.05.02. 13:07:16

@Eldé: ilyen gondolkodásmóddal a helyedben énse mernék gondolkodni...

tibbah (törölt) 2009.05.02. 13:43:50

Értelem és gondolkodás? Danikának az nehéz…
Mégis mit gondoltál, mi az amiért mindenki lenéz?
Az értékrended szánalmas, nem érdemelsz semmit,
Akárkit hívsz a bajban, melléd nem áll senki…
Jól érzed magad, ha füstöl a joint és folyik a sör,
Csak hát, amikor felébredsz az álomból bezárul a kör.
Rájössz, hogy nincs semmid, a stílusod már beteg,
Isten nem ver bottal, úgyhogy a kapualjban rettegj.
Ezt most neked, ezt most érted,
Ezt most rólad, bár nem kérted,
De itt van tessék, az intelem a sorokban,
Gondold át és kezdj el sírni a sarokban.

Quasi 2009.05.07. 17:46:23

tibbah: ő legalább leírja, milyen. Honnan tudjuk, hogy te "tartalmasabb" ember vagy? Abból, amit itt látok nekem te vagy az unszimpatikusabb..

matahariii 2009.06.15. 21:31:10

én egy 16 éves kisjány vagyok, még keveset tudok az életről, a jövőmről, de egyet biztosan tudok, illetve szeretnék, ne legyen soha közöm olyan emberhez, mint amilyen te vagy:)

Quasi 2009.10.13. 19:05:10

én egy 17 éves kislány vagyok, és biztosra tudom, hogy nagyon bánom, hogy közöm volt hozzád...

Quasi 2009.10.13. 19:07:03

Ja, és tibbah bocs az első kommentemért. Ami rólad kiderült, hogy írni tudsz. Dani meg csak egy drogos barom.

Vianne17 2009.10.18. 19:21:04

@Quasi: Akkor már ketten vagyunk...

Eldé 2009.10.20. 01:34:44

@Vianne17: legközelebb ne anyud e-mail címéről regisztrálj...

nobodydies (törölt) 2011.01.14. 19:36:55

szerintemmeg nagyon inspiráló a blogod. ennek hatására én is elkezdtem írni. és jó, hogy leírod kertelés nélkül az egészet. erőt adsz! kár hogy keveset posztolsz... :)
süti beállítások módosítása