HTML

Pesti Gonzo

Eldé elképzelt történetei a városból basszusokkal, lányokkal, cinizmussal, álmokkal, rumokkal és cigikkel

Friss topikok

Linkblog

Gábor szülinapja

2010.06.05. 15:43 Eldé

Ki a gec.i az a Gábor?

 

Úgy megyünk be a Corvintető kistermébe mintha muszáj lenne. Azt mondja a lány, gyere jó lesz. Irgalmatlan techno szól. Csak erre vágytunk Dj Krush után. Csak erre, gondoltam egy ideig. Aztán láttam a tánctér közepén táncoló szétkristályozott csajt. Rohadtul megkívántam az MDMA-t. Vodka-szódával tompítottam.

 

A lány azt mondja, igyak egy dupla vodkát tisztán. Legyünk együtt részegek! Hallgatok rá, de nem lettem sokkal részegebb. Ez nem így megy. Félig józanul kell megélni a helyzeti szexualitást. Okosan, ahogy azt mostanában szoktam. Inkább elfordítom a fejem. Ő is. Rágyújtok, iszok, nézelődök. Odajön egy alacsony lány, rámutat egy srácra: ő a Gábor – próbálja túlüvölteni a zenét. Mondom az klassz, de ki a geci az a Gábor. - A bátyám, neki van a szülinapja.

 

 

 

Körbenézek. Sütemény darabok, gyertyák és pezsgős üvegek mindenhol. Egy privát születésnapba csöppentünk. Csak az ajtónál szegény srác annyira mamlasz volt, hogy nem merte megkérdezni, kik vagyunk. A társaság pedig annyira szét volt csavarva, hogy nem tűntünk fel nekik. Szóval maradtunk, bár nem kínáltak meg sütivel…

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: dj szülinap vodka corvintető szóda krush mdma

A bejegyzés trackback címe:

https://pestigonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr242058735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása