HTML

Pesti Gonzo

Eldé elképzelt történetei a városból basszusokkal, lányokkal, cinizmussal, álmokkal, rumokkal és cigikkel

Friss topikok

Linkblog

„Nem dugunk ma?”

2010.03.15. 13:34 Eldé

Rég beszélgettem már emberekkel és most mindent el akarok mondani. Összeszedtem magam és pár történetet, amikre emlékszem.

 

 

Józanabbul nézett rám, mintha józan lenne. Igazinak éreztem, mintha igaz lenne. Függni kezdtem a tekintetétől. Belülről mozgatott, belém mozgott. Megszűrt mindent körülöttem. Csak nézni akartam az arcát. Arra kértem maradjon csendben. Csak így hallom a hangját…

 

Hátam mögé állt, megfogta a farkamat és megkérdezte, hogy dugunk-e ma. Elvettem a kezét, közben befejeztem a sztorit, amit a többieknek mondtam, kiittam a rumot a poharamból, majd hozzá hajoltam és azt mondtam, hogy nem.

 

Ő elment hányni.

 

 

m

 

Csak az ajtóig jutok az Akácfában. Hosszú percek után egy kólára tudom magam rávenni. Már a 160 ft-os Jagert sem kívánom. Mozizok, parázok, röhögök. A pultnál go-go táncos lányok isszák a kétszáz forintos maci fröccsöt, egy betépődött goás gyerek meg kutyát sétáltat az asztalok között. Összetörik egy sörös üveg, egy pillanatra kimerevedik minden. Balhé lesz vagy röhögés. Felordítnak, hogy 11-es! Végülis egy sportkocsmában vagyunk. Röhögés lett a vége. Erre a pillanatra lépet be 8 mexikói és Lionel Ricsi. Megszomjaztak. Egyetlen srác érti csak, hogy miért nem fogok ma alkoholt inni. Egy szegedi punk gyerek, aki pár napja nyíratta le a vörös taraját, hogy munkát kapjon pesten. Asszimilálódni kell!

d

Azt mondták fasz voltam. Felálltam és ott hagytam őket az asztalnál. Magamtól még sosem akartam lemenni a Gödörbe Balkán Beatsre, most is csak vittek magukkal. Ittam előtte 6-7 Jagert, és egyet meg kiöntöttem. Nem direkt. De utólag tetszett, ahogy a pultnál végig folyt a tiszta poharakon. Csináltam egy kis plusz munkát a kedvenc pultosomnak.

 

A fekete löttyöktől tudtam annyira sértődékeny és bátor lenni, hogy megtaláljam a legszebb lányt a tömegben. Ha tehetném újra és újra megtalálnám.

 

 

 

 

m

Amikor olyan kevesen vannak egy buliban, hogy észreveszed, milyen helyes a ruhatáros lány, és már majdnem név szerint ismered a közönséget…

 

Csak 11-kor találkoztunk az Akácfában. El kellet ütnöm addig az időt. Gondoltam tekerek egy cigit és eszek egy fánkot. A legdurvább amszterdami flasheim jöttek elő. Hajnali 1-kor már bírtam kommunikálni.

 

 

 

 

a

Péntek reggel van. A Kegyeleti múzeumban egy talpig részeg nőnek, a múzeum igazgatójának megnyitóját hallgatom. Mozog a szája, beszél valamit az emlékezés fontosságáról, közben dülöngélve ölelgeti az embereket. Becsavart egy üveg whiskeyt, mert izgult. Kivételesen más részegsége tetté abszurddá a helyzetet, nem az enyém. Nem tudom, hogy ez a múzeumigazgató vagy az a kurva volt-e a szánalmasabb, aki a Corvin mozinál 15 lépés alatt 3000-ről 1000 Ft-ra degradálta a szexuális lehetőségeit. Mondtam neki, hogy nem. Erre ő: legalább egy ötszázast nem tudsz adni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…rohadt mérges voltam. Elkezdett beszélni, nem vigyázott rám, ott hagyott.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: akácfa jagermaister mdma

A bejegyzés trackback címe:

https://pestigonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr521841159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása