HTML

Pesti Gonzo

Eldé elképzelt történetei a városból basszusokkal, lányokkal, cinizmussal, álmokkal, rumokkal és cigikkel

Friss topikok

Linkblog

Unalmas pesti bejegyzés

2009.06.04. 13:41 Eldé

 

Defektes biciklivel, közös megegyezéssel, hajnali csókokkal, pálinkával

 
Gondoltam írok valami unalmasat. Ez akkor jutott eszembe, mikor hátra hagytam a síró szerkesztőség utolsó hangjait, zsebemben a felmondással. Sosem akartam részt venni a saját temetésemen. Másén is csak indokolt esetben. Szóval inkább elindultam egyedül haza. Defektes lett a biciklim, és a hajtómű is elkopott, de nem kezdtem el összefüggést keresni, hogy ma minden, és mindenki velem baszakszik. A Róna utcából toltam hazafelé az elnyűtt cityridert. Amikor a Dózsa György úthoz értem, valami jó érzés töltött el. Megérkeztem. A hetedik kerületnek még a szaga is más. Egyből a szerviz felé kanyarodtam. Tizenháromezer forint lesz. Még belefér.
 
 
Azt mondják a próbán feszült voltam. Pedig néhány kör pálinkával csapattuk a rock n roll-t. Az egyik srác egyszer csak összepakolt, hazament. Azt mondta, nem jön le többet. Szerintem még mindig semmi különös nem volt ebben a napban.
 
Utána a szokásos obszcén poénkodások, ivás, és kikötés a Gödörben. Hosszú lépés, nagyfröccs. Már én se tudom, mit kértem. A pultos se. Végül megkívántam a rövidet, szőlő pálinkát kértem. A szervezetet nem lehet becsapni. És akkor szembejön, a nyuszis lány, akiért egyszer már össze tudtam törni. Elém áll, csak néz. Nézek, próbálok valami részegesen vicceset mondani. Aztán megcsókolom. Állunk így egy pár percig, majd megcsókol még egyszer és elmegy. Teszem a kötelező Gödör-kört, kilyukadok a túloldalon. És találkozok, akivel nem kéne. A szeretett nővér. Flört, varázs, csók…én sem értem. De ő is hazamegy. Mintha aznap csak búcsúcsókokat kapnék. Inkább még egy rövid, és beténfergek a tánctérre. Végre megtalálom a hasonlóan kásás tekintetű lányokat. Homályos a szemük, de szépek. (ide az a szó illett volna, hogy gyönyörűek, de állítólag túl sokat mondom ezt ki, és már elhasználódott)
 
 
Elérkeztem az utolsó unalmas hajlani órához. Odabillegek a pulthoz. A fekete, hosszú hajú lány kérdezi: Mit szeretnél? Úgy éreztem, ez az a kérdés, amire most jó az én válaszom: Először is azt akarom mondani, hogy te vagy a legszebb pultos lány a Gödörben, amúgy meg egy hosszúlépést kérek. Kaptam egy hosszúlépést, meg egy mosolyt.
Még egy végső próbálkozás. Barna, szexi lány tologatja a fenekét. Kábé fél órát táncolunk csókolózva. Ilyenkor minden suttyó, belvárosi srácnak igénye támad. A lány viszont alapvetően sem kommunikált. Vége.
 
Megsértődik, hisztizik, összepakol, hazamegy.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pestigonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr551163322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása